Blogger Templates

20 November 2009

akhirnya....

| |

s0ok aku dah nak blek umah kat tepeng (20hb 11)
mcm2 ase ade skarang,,,gud bye2 lar upsi & welkem to smk kuala kubu baru lak sem dpn InsyaAllah,,,,:))
dah nak praktikum dah aku nih hahahah nak jadik cikgu dah,,,,:))
hihihi,,,,

setelah melalui pelbagai dugaan kat upsi ni yela kat2 3 taun lebey aku menetap kat upsi nih hmm,,,sem las ni lar yg pling b** ak ase,,,owg nak tgglkan upsi sedey,,,aku lak cam xde ase paper pun,,,mayb dugaan2 yg aku tempuhi nih berat ngat aku ase sampai xde perasaan lak,,,huhuhu

ntah lar,,,,tp aku arap s0ok ari terakhir xde lar yg menyakitkan ati aku lagi,,,cukup2 lah ngan sume yg ade nih,,,xm0 plus minus lagik,,,,
biar last day so0k aku ase sket hepi,,,harap2 lar,,,,
biaq ade kenangan terindah xbyk pun xpe,,,,sket pun cukup lar,,,,,hahahaha

tp es0ok kte x taw lagik ape nak jadik ye x,,,,
tp paper pun yg sure nyer aku blek tepeng es0ok,,,,
*xtaw lar hepi ke x nak blek nih,,,hihihi

no idea lak ttbe nih,,,,
nnt lar st0ry lagik hihihi
adi0ss,,,,,:))

0 comments:

go-top

Post a Comment